Friday, January 11, 2013

Arab Lady Photo Shoot For FB Friends

I would like to be a belt
J'aimerais ?tre une ceinture
And to squeeze your waist
Et serrer votre taille
So as not to lose a single detail
Pour ne perdre aucun d?tail
Of that wondrous curve
De l'?trange cambrure
I would like to be the dust
J'aimerais ?tre la poussi?re
From your nails as you file them
De vos ongle sous la lime
And to receive that intimate breath
Et recevoir ce souffle intime
By which I am scattered and lost
Qui m'?parpille et me perd
I would like to be a chair
Je voudrais ?tre un fauteuil
In a ladies hairdressers
Dans un salon de coiffure pour dames
So that the bottoms of the beautiful women
Pour que les fesses des belles ?mes
Would press against my pride
S'?crasent contre mon orgueil
I would like to be a shirt
J'aimerais ?tre une chemise
And to have as my sole purpose
Et avoir pour seul dessin
To veil your black grapes
De voiler vos noir raisins
Without having set a hand on you
Sans sur vous avoir main mise
I change my shape and I disperse myself
Je me transforme et j'abonde
So as not to miss you
Pour ne pas vous rater
But to pierce your secrets
Mais pour percer vos secrets
I would have to be a world
Il me faudrait ?tre un monde