Friday, January 11, 2013

Arab Lady Waiting For Launch At Dubai

I would like to be a chair
Je voudrais ?tre un fauteuil
In a ladies hairdressers
Dans un salon de coiffure pour dames
So that the bottoms of the beautiful women
Pour que les fesses des belles ?mes
Would press against my pride
S'?crasent contre mon orgueil
I would like to be a perfume
Je voudrais ?tre un parfum
Just so you would smell me
Juste pour me faire sentir
And to evaporate from your body
Et sur votre corps m'?vanouir
Like a drop between two breasts
Comme une goutte entre deux seins
I would like to be a comb
J'aimerais ?tre un peigne
And to stroke your tresses
Et caresser vos m?ches
To be in a cool hand
?tre dans une main fra?che
Whose softness bathes me
Dont la moiteur me baigne
I would like to be a chair
Je voudrais ?tre un fauteuil
In a ladies hairdressers
Dans un salon de coiffure pour dames
So that the bottoms of the beautiful women
Pour que les fesses des belles ?mes
Would press against my pride
S'?crasent contre mon orgueil